Follow Me

DIY Centerpiece

Seperti yang as pernah cerita dulu di entry-entry lama tentang centerpiece as.. [klik sini] [klik sini] as memilih untuk membuat centerpiece dari bahan terbuang. dan orang kuat dalam edisi mencari botol air mineral ni adalah ayah as sendiri. hehe...

sebanyak 24 biji botol akan as gunakan masa wedding as nanti.. inspirasi dari gambar ini..
dan hasil dari tangan as macam kat bawah ni...
cantik tak? cakap cantik cepat.! hahaha... gurau jer...

mama as siap tanya lagi "agak-agak sempat tak benda ni atas meja?"

6 2008 cinta berkata-kata:

  1. hahaha kang sempat bapa minit je menda tu atas meja..

    BalasPadam
  2. Cntik!cpt tnjukn kat kami ya!

    BalasPadam
  3. bunga apa tu? cantik la warna dia

    BalasPadam
  4. cantik cantik cantik!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  5. dear..juin contest nii

    http://sepetgurl.blogspot.com/2012/07/contest-sempena-anniversary-couple.html

    BalasPadam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza