Follow Me

Apsal Ko Over Sangat?

hai korang...
selamat pagi...
dah sarapan?
as dah sarapan...makan roti dengan air teh bunga kekwa jer..
ayat pepagi ni skema lak..

hari ni entry as beremosi sikit...
geram lah weyhhh...
semalam sepupu as datang rumah...
dengan pakwe dia..
sepupu nak amik kain untuk dia dengan mak dia.

as bagitau dengan pakwe dia..
nanti raya carilah baju melayu...
 nak raya mesti ada jual dan murah-murah...

korang nak tahu apa pakwe dia cakap?

"ko punya wedding,kenapa aku kena cari baju?"

" aku kalau nak baju one set,sampin dengan ray ban "

ko apsal nak ber ray ban bagai?
baju semua nak orang sediakan..
sampin tak boleh pinjam ke kat adik ko?

lepas tu boleh dia sembur as dia cakap apa...

"dorang boleh pulak ko belikan kain,apsal aku tak boleh?"

excuse me..
ko tahu tak ko tengah bercakap dengan sapa?
dan tentang sapa?
itu sedara aku..
suka hati aku lah nak belikan dorang baju berapa banyak pun...
ko tahu tak yang mak aku ada kat situ?
ko tak malu ker nak mempersolakan tentang kain yang aku bagi kat sedara aku?
dulu ko okeh..
apsal sekarang ko berlagak semacam?

lepas tu as cakap dengan dia..
nak guna kereta dia dan nak decorate kereta dia untuk jadi kereta pengantin..
kereta as besar sangat..

korang nak tahu apa dia cakap?

"apsal kereta aku lak?"

minta maaf lah yer...
aku terpaksa inform Incik Naruto..
cancel ko jadi pengapit lelaki...
mama pun dah cakap..

"kakak,ko suruh ude cari kawan-kawan dia jadi pengapit dia..senang."

see.. 
sebab mulut ko lancang depan mama aku..
ko mempersoalkan tentang kain yang aku bagi kat sedara aku..
aku cancel ko jadi pengapit pengapit pengantin lelaki.
full stop.!
 
aku tak suka orang yang banyak berkira ni...

11 2008 cinta berkata-kata:

  1. Eeee sengalnya budak ni As...betul setuju dgn mak As. cari pengapit laki lain. Ada kang tunang As kena kipas diri sendiri plak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. takut esok2 tunang as kena pegang kipas batery jer..hehehe

      Padam
  2. cara dia ckp berlagak. cr yg lain ye :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. entah lah fariza..kekwat plak dia semalam..selama ni elok dan okeh jer..

      Padam
  3. bagi kite..tu rude sangat tau. ishhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. sangat rude kalau dah mempersoalkan tentang barang yang as bagi kat sedara as tu..

      Padam
  4. amboii!!
    kerek betol! belum pun jd sepupu betol dh camtu..huuu
    kalo suria ckp time tu jugak nk belagak² bleh..
    huuu sorry ter-emo, tergamak dia ckp camtu sedangkan mak sedara gf dia ada sekali, nauzubillah..kalo suria jd sepupu as tu malu lah bf camtu, heeeeeee #geram tetiba :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. as sampai rasa malas nak bercakap dengan dia langsung suria..umor je dah meningkat..tapi tak fikir bila bercakap.

      Padam
  5. ishhh..rude bgtollah..mmg ptt cancel org camtu..huhu..

    BalasPadam
  6. stuju as cari pengapit laen.. emo plak mamat tu tetiba... pms kot..erk..silap.. ad prob kot..hehe

    BalasPadam
  7. mcm nak bg pelempang je rase.. huhu

    BalasPadam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza