Follow Me

Tak Ada Kerja Lain Dah

Lama betolkan as tak update blog? dah berhabuk dah. huhu.. sorry ye korang, bizi kerja sikit. nak mengarang ayat sebaris pun tak sempat. mesti ada orang kacau. -_-"

asal nak mengular kejap je mesti ada orang panggil. kerja kerani je. tapi tahap bizi tu kalah bos. wakakaka...

bila buka blog, tengok entry korang.. rindunya kat menaip macam dulu. tapi taip-taip kena lah ada gambar ye dok? baru best tengok.

as nak bagi korang tengok gambar ni.
 my new peplum dress :)

as baru hantar kain untuk buat baju peplum nak guna masa kenduri kahwin kawan Incik Naruto. semangat kan aku? hahahaha...
as ni memang dah tak ada kerja lain. hujung minggu bosan kalau tak jumpa Incik Naruto. operasi buka almari sudah tentu. tengok dress-dress yang kosong. kepala mula ligat fikir macam mana nak upgrade dress tu nampak lain dari yang lain.
salah satunya baju kat atas tu lah. baju tu as beli kosong je. dan orang kata kalau kurus jangan pakai baju kosong, nanti nampak halussss je.... tu yang as tambah sikit-sikit tu..
as berangan nak ada koleksi sendiri. 

20 2008 cinta berkata-kata:

  1. Cntiknya..
    Minta as buatkan bleh?
    fariza dh sarat.. haha

    BalasPadam
  2. Cantik as..ngan lace hitam n bunga2 tu..nmpk meletop....rajin tol as...

    BalasPadam
    Balasan
    1. rajin dtg bila bosan je cik mah..heheheh :)

      Padam
  3. wah terus meletops baju tu as !!
    cayalah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe..belum meletop lagi cik susu.... hehe

      Padam
  4. cantiknyaaaa.. ktia mmg tengah gila patch lace skang!

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan gila dulu wak...patch dulu lace kat baju awk..hehehhee...lepas tu leh sambung gila.. :P

      Padam
  5. Cantiknya...rajin betul as. Kreatif!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ajin sbb xder bnda nk buat...hehehe

      Padam
  6. hahaha...tul la..skunk pun ngah gile patch lace kat veil ngn baju...lenguh leher2..haha,,,rajin sungguh la as ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. yee..memg penat...lagi2 baju sndiri.kalau buat org punya laju jer..jejeje

      Padam
  7. cantiknya.. nk beli peplum tu..tp haishh..syg duet lakk

    BalasPadam
    Balasan
    1. ppelum tu kain lyra..as beli online kt Naqira Online Store kat FB...

      Padam
  8. cntknye!!x sbr nak dpt veil as buatkan..mesti cntik...hehe....

    BalasPadam
  9. U pandai wat buat ek? Amek tempahan x?

    BalasPadam
  10. Hai..Jemput view n follow di http://rinoalytionista.blogspot.com/ Boleh tgk koleksi Peplum Blouse 2 Layer pd harga serendah RM49..!TQ

    BalasPadam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza