Follow Me

3D Photo Canvas & Guestbook

canvas yang as dapat ni sangat cantik dan kemas.mula-mula dulu as rasa macam taknak guna easel [klik sini] yang as beli kat Fast Print Malaysia secara online tu. tapi kena pick up sendiri.

tapi bila fikir-fikir, terasa macam kosong sangat pulak entrance as nanti.. lagipun, photocanvas ni akan as letak berdekatan dengan sudut guestbook nanti..

setelah berfikir panjang, yang pada mulanya as taknak guna easel ni sebab tak ada gambar yang cantik-cantik. tak buat pre-wedding pun. as secara tidak sengaja terjumpa satu gambar as dengan Incik Naruto masa pergi Melaka dulu..

dan secara tersengaja, as pun mengemel 3D photo canvas untuk bertanyakan harga dan detail-detail yang berkaitan.. dan terus as hantar gambar yang as rasa cantik di pandangan mata as.. hehehe... rasanya macam tu je kot gambar terbaru yang kami ambil berdua.. yang lain tu semua gambar lama.. muka pun masih nerd lagi. hahahaha....

beberapa minggu lalu, as buat appoinment untuk ambil photocanvas as di hadapan pintu besar Giant, Shah Alam. masa tu memang as nak ke Giant pun sebab nak beli kertas untuk hantar buat guestbook di Shah Alam.

akibat dari kelewatan as sampai ke sana, makanya kami berjumpa hampir pukul 11. tapi sebelum tu as terus berkejar ke Shah Alam berdekatan dengan UiTM Shah Alam untuk hantar kertas A4 guestbook.

dalam hati tu risau lah jugak sebab dah pukul 10 lebih kan. takut-takut kedai printing kat sana dah tutup jer.. tapi Alhamdulillah.. masih buka dan masih ramai student.

as memilih untuk buat guestbook di salah satu kedai yang ada di situ. dengan bayaran serendah RM30.. hasilnya kena tunggu ya.. agak-agak berbaloi tak? risau jugak as nak tunggu.. masa makin suntuk.. huhu


Facebook : 3D Photo Canvas

as punya photocanvas bersaiz 12' X 18'.. harga korang boleh cek dekat link yang as bagi kat atas.
 lepas ni boleh lah gantung kat rumah sewa.. kikiki... ;p

2 2008 cinta berkata-kata:

  1. as bg detail as tempah ktmner?size?bpe rm?nk tau..huhu

    BalasPadam
  2. Magnificent web ѕite. Lots of useful infoгmation herе.
    ӏ am sending it tо a few buddies ans alsо sharing in dеlicious.
    Anԁ obviously, thanks іn your sweаt!
    My weblog - passagens aereas promocionais

    BalasPadam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza