Follow Me

23

Happy Bezday To meeee....
Hapyy Bezday To meeee....
Happy Bezday To meeee....
Happy Bezday To meeee....

Alhamdulillah... Allah memberikan as peluang untuk bernafas di bumi ini sampai ke hari ni... tiada apa yang as ingin kan kecuali ingin menjadi HambaNya yang bertakwa..

malam tadi, Incik Naruto dah wish dah.. tapi as dah tido... haha.. ngantok lah. dia pun balik kerja lewat malam, memang tak lah as nak tunggu dia sampai balik. tapi tak tahulah lepas kahwin as sanggup tunggu dia sampai balik kan. hehehehehe

umur? tengok tajuk pun boleh tahu.. hehe.. dah tua dah.. birthday terakhir sebagai bujang.

8 2008 cinta berkata-kata:

  1. hB as ;)
    tua lagi kte.heheh:P

    BalasPadam
  2. sanah helwah, as. semoga sentiasa bahagia di samping yang tersayang dunia & akhirat. :')

    BalasPadam
  3. happy birthday as!! semoga panjang umur,murah rezeki dan sihat tubuh badan..tak lupa juga semoga segala urusan dipermudahkan oleh yang maha ESA..amiin....

    BalasPadam
  4. happy burfday dear as...dah besar setahun..

    BalasPadam
  5. selamat membesar as! hugs :)

    BalasPadam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza