Follow Me

Terima Kasih Ayah

Aku : ayah... boleh tolong tak?

Ayah : tolong apa?

Aku : carikan botol air mineral banyak-banyak boleh?

Ayah : nak buat apa?

Aku : hiasan meja tetamu.. tolong eh? nanti kalau kakak kata dah cukup, ayah tak payah cari lagi.

Ayah : banyak ker?

Aku : 24 biji je...

tup tup pada keesokkan harinya, ayah as bawa balik 6 biji botol air mineral. dahsat lah ayah as.. hehe.. sebenarnya ayah as ambil semua botol air mineral tu dekat tempat kerja dia kat KLIA...

as suruh ayah as ambil kat sana sebab hari-hari as tengok ayah as bawa balik botol air mineral cantik-cantik.. yang kaca ada.. yang gemok ada.. tapi semua botol air yang lawa-lawa ni adik as dah ambil nak bawa pergi sekolah.. tapi ada yang mama as simpan. susah nak dapat katanya....

sekarang botol air mineral yang as dah kumpul ada 20 biji.. lagi 4 biji je.. lepas tu boleh lah di sembelih kepala-kepalanya.. hehehe...

lepas di sembelih akan bermula lah aktiviti menggubah.. centerpiece as simple je.. korang boleh tengok di entry-entry lama...

[klik sini]
[klik sini]
[klik sini]

tak sabar nak cari ranting kayu pulak... harus di dera adik kecil ku.. kikikikiki.. sebab dia yang rajin main kat luar.

6 2008 cinta berkata-kata:

  1. :) KREATIF AS NI.
    mesti wedding so lovely diy lan.

    BalasPadam
  2. ~tak sabar nak tunggu hasilnya nanti..jangan lupa tunjuk tau..hehe

    BalasPadam
  3. cik mah pun gn bhan recycle jg...lg 10 tin..hehe...xsbr nk tgok hasilnya as...

    BalasPadam
  4. kreatif! syaz pon maseh berfikir2 idea untuk centerpiece jugak..hehe

    BalasPadam
  5. Rajin nye as..gud luck dear!

    BalasPadam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza