Follow Me

Shawl Nikah

untuk majlis nikah as nanti, as memang nak pakai shawl.. taknak pakai tudung ada awning keras tu. nanti susah Incik Naruto nak kiss dahi as kan.. huhu

shawl ni as dah beli lamaaaaaa dah.. tahun lepas rasanya. sebab excited kan. muahahaha... tapi as simpan elok-elok lah sebab warna putih ni sangat-sangat sensitip.





shawl ni as dah siap beading... tapi kena tunggu bulan 9 lah yer kalau nak tengok.. hehehe

4 2008 cinta berkata-kata:

  1. oh penantian 1 penyeksaan hehehe

    BalasPadam
  2. wow...awlnyer siap dah....menarik je tgok gmbr tu..bp lm amik masa nk jahit tu ek???

    BalasPadam
    Balasan
    1. shawl nya beli dh lama.. tapi baru je buat beading..hehe. tak lama, dlm 1 hari je dh siap untuk line manik kat atas tu.. :)

      Padam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza