Follow Me

Korang Tak Perasan Ker?

Morning semua.. dah sarapan? as makan cekodok jer.. adik as buat,as tukang makan. adik as pandai masak.. as suka dia masak sebab sedap.. hahaha.. as? macam tadi lah.. tukang makan.. ;p

weyh korang... tak perasan ker perubahan kat blog as?

ha?

tak perasan?

tengok lah header baru mak yang cantik tu noks... hahaha

kalau belum tengok as tunjuk lah... ;)


as suruh Wana buatkan... kesian dia sebab as buli dia.. kikikiki
terima kasih daun keladi ye wana.. lain kali boleh suruh wana buatkan lagi :)

8 2008 cinta berkata-kata:

  1. Seksi la awek rambut blonde tu.
    nak ngorat boleh?
    hehe.

    BalasPadam
  2. as, ajarla macam mana nak buat header :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. nuha..as suruh wana buatkan..as mana reti.. hehehe ;)

      Padam
  3. bulan baru, wajah baru..!!
    hehehhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. a'ah lah..baru ingt dah masuk bulan 3...hehehee

      psstt...enul..as dah beli beg kat C&K...

      Padam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza