Follow Me

Dulu Aku, Sekarang Anak Pulak

Ashraf tengah tido.. time ni lah mak nya nak update blog.

Dulu as sibuk uruskan majlis sendiri. Nak DIY bagai lah kan. Kali ni turn anak pulak nak naik pelamin katanya. Jadi aku? Jadi mak pengantin la? Hahaha...

Turn anak naik pelamin ni, maknya pun sibuk nak DIY jugak. Yelah, mana yang boleh dijimatkan tu kita jimat lah. Memandangkan grandma Ashraf suruh tempah itu ini. Haruslah mama dengan ayah dia DIY itu ini jugak.

Benda pertama yang as dah DIY adalah kad jemputan dia. Mak dia dulu kahwin ada kad, anak cukur kepala yang kojet tu pun nak kad jugak. Ikut kan je lah.. tapi haruslah kad yang simple sajo... tak ada peta2 bagai. Sebab kad tu nak bagi orang-orang terdekat dan saudara jawa di Banting je.

Seterusnya DIY Tq Tag. Yang ini memang super jimat. Sebab doorgift yang ada tu adalah balance dari as kahwin dulu. Itupun masa pakcik as kahwin dah amik sikit. Pun tak habis jugak. Ada lagi 100+ jar. Macam beranak-ranak pulak jar tu. Tak habis-habis walaupun dah 2x majlis.

Itu je lah yang as DIY pun.

Buaian berendoi as ambil dengan butik yang sama masa kahwin. Senang deal dengan orang yang kita dah biasa. Photographer pun masih orang yang sama masa as kahwin dulu. Kepercayaan tu masih wujud. Haha.. ecececeh...

Dan last sekali..

0 2008 cinta berkata-kata:

Catat Ulasan

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza