Follow Me

Untongla

Untong la bagi yang dah bergaji.

Kenapa?

As belum gaji lagi. As selalu gaji sebelum 7 hari bulan
 Tapi cuba lah korang fikirkan, kita raya berapa hari bulan? Habis aku ni tak payah shopping raya? Nasib belum ada anak je. Kalau dah ada anak tentu kesian anak aku.

Aihhhsss.... nasib-nasib..

Terpaksalah guna duit Incik Naruto dulu. Nasib Incik Naruto memang nak belikan mak buyung ni baju raya. Padahal mood nak bershopping tak adalah sangat. Orang kata rezeki jangan ditolak..musuh jangan dicari.. kan?

Hehehehe....

Cuma belum dapat tudung dan kasut je lagi.

Ohh...gaji. bila lah nak keluar... adoiiii..

2 2008 cinta berkata-kata:

  1. raya pun gaji xde kompromi ke masuk awal skit??

    BalasPadam
  2. Hish..ptutnye consider r nk ry..bg awl skit

    BalasPadam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza