Follow Me

Turban??

Hari Ahad lepas pergi teman Incik Naruto pergi kenduri kahwin kawan dia di Rasa. tengah-tengah makan tu tiba-tiba ternampak sekumpulan girl datang.

tapi dalam banyak-banyak girl tu, ada sorang ni je yang menarik perhatian as. apa yang menariknya? sebab dia pakai turban warna purple. cantik.! as tak boleh tengok warna purple. mesti akan cakap cantik punye.

cakap dengan Incik Naruto. "kalau cnte pakai macam tu boleh tak? nak tak jalan dengan cnte?" Incik Naruto gelak besar.

tapi semalam masa dah nak balik. Incik Naruto ada cakap "kalau cnte nak pakai macam semalam tu boleh. cantik sebab muka sayang kan kecik. pakai dengan spek besar."

bersinar-sinar as dengar. wahhhh.... yeayy..!!

ada sesiapa tahu mana nak beli turban yang macam Yuna pakai tu?

3 2008 cinta berkata-kata:

  1. Nice entry ~

    -www.aimancool.com-

    BalasPadam
  2. sya xminat sangat turban.tp ade setgh org nmpk cantek jek pkai kan..cth nye natasha hudson =)

    BalasPadam
  3. hahaha...tak tahu la as. sbb xterfikir nak pakai n cari~

    BalasPadam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza