Follow Me

Majlis Sambut Menantu

Berita ni as dapat masa raya kedua as beraya ke rumah Incik Naruto. tapi itu pun belum comfirm lagi. tapi semalam....

Mak Mertua : Assalamualaikum...
Aku : Waalaikummussalam...
Mak Mertua : Buat apa tu..?
Aku : Ha? Siapa ni?
Mak Mertua : Ya Allah...mak mertua sendiri pun tak kenal ke? Bertuah punya budak..

teruknya aku.. -_-"

semalam baru lah comfirm yang pihak lelaki akan buat majlis sambut menantu. tapi bukan lah majlis yang besar-besar.. just simple ceremony je. belah lelaki buat doa selamat je.

tapi as rasa macam ada agenda disebaliknya je... sebab apa tau, mak dia beria-ria suruh kami pakai baju pengantin kalau boleh. tapi kalau tak ada, pakai baju nikah pun tak apa. lepas tu kena berarak.

hmmm.... suka buat kejutan mak mertua as ni...

untuk majlis sambut menantu ni, Insyaallah as akan balik baju nikah as. sebab as rasa baju nikah as paling cantik wooo... hahaha

preparation selebihnya... tunggu as update wedding list as okeh... :)

4 2008 cinta berkata-kata:

  1. hoho..samela..majlis umah mr lebah pon recycle balik baju nikah

    BalasPadam
  2. Bgs jg wt knduri, mndoakn pgntin :-)

    BalasPadam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza