Follow Me

Sebalik Tabir

As ingin berterima kasih kepada mereka-mereka yang telah terlibat dalam menjayakan majlis perkahwinan as. kat dalam fb tak leh nak tulis panjang-panjang macam dalam blog. hehehe

persiapan yang melibatkan tenaga jiran tetangga telah bermula seminggu sebelum majlis. selepas selesai majlis doa selamat untuk bakal mempelai. untuk part doorgift, kami sekeluarga telah siapkan terlebih dahulu sebelum majlis doa selamat berlangsung.

selepas majlis doa selamat berlangsung, minggu terakhir tu mula lah jiran-jiran datang ke rumah untuk membantu apa yang patut. jangan rasa pelik tau, kat kawasan rumah as jiran-jiran memang macam ni. pantang dengar jiran sebelah nak buat kenduri dorang akan berpakat nak datang rumah tolong apa yang patut. dan dorang akan datang ke rumah kita untuk bermesyuarat tentang tugas-tugas yang dorang kena buat semasa majlis.

hasil pertolongan jiran tetangga. :)

sehari sebelum majlis nikah, aktiviti yang sangat seronok wooo.. ramai giler jiran-jiran yang datang menolong. as ni saudara kecik jer.. harapkan jiran-jiran je lah.
Jumaat (28/09/2012)
masa ni semua tengah sibuk membungkus bahulu. ada yang tengah basuh telor asin. betol ke eja? 

khemah mula dipasang...

pelamin jugak dipasang pada hari Jumaat...

pengantin yang amik gambar-gambar ni. pengantin kena relax. sebab tu as cakap best... hehehe ;)

2 2008 cinta berkata-kata:

  1. bestla as.. tqah doorgift isi sendiri..raya kan..sedara mara busy..jiran pon sedara mara je..

    BalasPadam
  2. best2 jiran dtg tolong...
    saya jiran ramai cina & india je... sob2

    BalasPadam

dah baca..kena lah komen sekali..:)

Copyright@Hak Milik Siti Norasfiza